Star Wars Force Attax
Noobiez8 - mercredi 10 décembre, 17:24
Je viens de conclure l'achat de "L'empereur Palpatine" la carte n_240. Je l'ai trouvé à 0.25€, une affaire la seul autre que j'avais trouvé été en anglais à 20€.
|
Star Wars Force Attax
Je viens de conclure l'achat de "L'empereur Palpatine" la carte n_240. Je l'ai trouvé à 0.25€, une affaire la seul autre que j'avais trouvé été en anglais à 20€. SzukajWeź udziałMasz coś do opowiedzenia? Anegdotę o swoich kolekcjach? Chcesz pokazać najnowsze znalezisko? Masz pytanie do społeczności? Chcesz pokazać swoją kolekcję? |