Martine.et.Bastien - mercredi 21 décembre 2022, 19:16
Un petit message lors de demande d’échange, ça prend qq secondes et c’est tellement plus sympa
|
Martine.et.Bastien - mercredi 21 décembre 2022, 19:16
Un petit message lors de demande d’échange, ça prend qq secondes et c’est tellement plus sympa ΑναζήτησηΣυμμετοχήΈχεις κάτι να πεις; Ένα ανέκδοτο για τις συλλογές σου; Μια πρόσφατη ανακάλυψη να δείξεις; Μια ερώτηση για την κοινότητα; Θέλεις να δείξεις τη συλλογή σου; |