Bonjour a tous je m'appelle Dimitri et je vais vendre mes cartes Pokémon. A prix correct. Merci d'être assez poli avec moi. Bon achat a tous. Cordialement Dimitri.
|
Bonjour a tous je m'appelle Dimitri et je vais vendre mes cartes Pokémon. A prix correct. Merci d'être assez poli avec moi. Bon achat a tous. Cordialement Dimitri. SøkDeltaHar du noe å fortelle? En anekdote om samlingene dine? Et nytt funn å vise frem? Et spørsmål til fellesskapet? Vil du vise frem samlingen din? |