Presentation
Je suis nouveau sur Coleka, ancien collectionneur de cartes Pokémon je suis ici pour vendre toute ma collection car j’ai grandit et souhaite m’en séparer.
PresentationJe suis nouveau sur Coleka, ancien collectionneur de cartes Pokémon je suis ici pour vendre toute ma collection car j’ai grandit et souhaite m’en séparer. 77 katselukerta(a)
HakuOsallistuOnko sinulla kerrottavaa? Tarina kokoelmistasi? Uusi löytö näytettäväksi? Kysymys yhteisölle? Haluatko esitellä kokoelmasi? |
Kommenttisi
Ei kommentti vielä