Pas d échange
Je rappelle encore une fois que je ne fais pas d échange ... je vends simplement . Merci de respecter ce choux et de ne pas me proposer d échange
Pas d échangeJe rappelle encore une fois que je ne fais pas d échange ... je vends simplement . Merci de respecter ce choux et de ne pas me proposer d échange 63 katselukerta(a)
HakuOsallistuOnko sinulla kerrottavaa? Tarina kokoelmistasi? Uusi löytö näytettäväksi? Kysymys yhteisölle? Haluatko esitellä kokoelmasi? |
Kommenttisi
Ei kommentti vielä