Presentation
xin3hp - dimanche 08 août 2021, 22:20
Je suis nouveau sur Coleka, ancien collectionneur de cartes Pokémon je suis ici pour vendre toute ma collection car j’ai grandit et souhaite m’en séparer.
|
Presentation
Je suis nouveau sur Coleka, ancien collectionneur de cartes Pokémon je suis ici pour vendre toute ma collection car j’ai grandit et souhaite m’en séparer. HledatZúčastnit seMáte co vyprávět? Historku o svých sbírkách? Chcete ukázat nedávný nález? Máte otázku pro komunitu? Chcete ukázat svou sbírku? |