Bonjour a tous je m'appelle Dimitri et je vais vendre mes cartes Pokémon. A prix correct. Merci d'être assez poli avec moi. Bon achat a tous. Cordialement Dimitri.
22 görüntüleme
|
Bonjour a tous je m'appelle Dimitri et je vais vendre mes cartes Pokémon. A prix correct. Merci d'être assez poli avec moi. Bon achat a tous. Cordialement Dimitri. 22 görüntüleme
AraKatılAnlatacak bir şeyin var mı? Koleksiyonların hakkında bir anekdot? Gösterilecek yeni bir buluş? Topluluğa sormak istediğin bir soru? Koleksiyonunu göstermek ister misin? |
Yorumlarınız
Şu an yorum yok