Bonjour a tous je m'appelle Dimitri et je vais vendre mes cartes Pokémon. A prix correct. Merci d'être assez poli avec moi. Bon achat a tous. Cordialement Dimitri.
22 visning(er)
|
Bonjour a tous je m'appelle Dimitri et je vais vendre mes cartes Pokémon. A prix correct. Merci d'être assez poli avec moi. Bon achat a tous. Cordialement Dimitri. 22 visning(er)
SøgDeltagHar du noget at fortælle? En anekdote om dine samlinger? Et nyligt fund at vise frem? Et spørgsmål til fællesskabet? Vil du vise din samling frem? |
Dine kommentarer
Ingen kommentar endnu