PAS D'ÉCHANGE
Bonjour à tous !
Je souhaite me séparer de mes cartes, c'est pourquoi je ne ferai aucun échange.
A bientôt peut-être !
PAS D'ÉCHANGEBonjour à tous ! 26 visning(er)
SøgDeltagHar du noget at fortælle? En anekdote om dine samlinger? Et nyligt fund at vise frem? Et spørgsmål til fællesskabet? Vil du vise din samling frem? |
Dine kommentarer
Ingen kommentar endnu